maandag, december 06, 2004

Waaierles

Niettegeloven, Sinterklaas is weeral langsgekomen, deze keer voor de kindjes-Demory-Debels.
Ik ben dus ook braaf geweest. Dat waaierles roeterke was net wat ik nodig had. Internetten op mijn kamer is al altijd een van mijn natte dromen geweest. Op 't gemakske, geen moeder of zus meer moeten wegjagen, elkaar niet meer in de haren vliegen, leve het wireless LAN! Een hele bevrijding voor ons allemaal: ma maar vakantiehuisjes zoeken en spelletjes spelen, zus maar chatten en werk zoeken, ik ganse dagen blogs verzinnen en foto's bewerken, en maar één computer, dat werd soms een beetje moeilijk.
Jamaar, zult ge zeggen, ne mens moet toch leren delen?
Awel dan, ik wil de internetverbinding delen.

Maar de verlossing was nog niet voor vandaag. Zelfs gewoon op Internet gaan mét draad: het routerke tussen modem en pc weigerde halsstarrig elke medewerking. Alles geprobeerd, maar niet willen hé. 's Namiddags: alles hergeprobeerd, maar nóg niet willen hé.
Geen zorgen tot paniek, morgen probeer ik het gewoon nog eens. Dan komt Bart. En Hij weet Alles van Informatica (pa gelooft daar toch in).

Geen opmerkingen: