vrijdag, december 10, 2004

Lisa

Sinds ik van bureau geswitcht ben op 't werk, kunnen Clouseau, de Spice Girls, Céline Dion of - God spaar mij - Wim Soutaer en al die andere zagerige kwelende (ar)tisten niet langer mijn gehoor tarten!
Links Q-Music en rechts Mango, dat was horror in 't kwadraat, zelfs al is Wim Soutaer een omhooggevallen vierkantswortel! Hoe meer ik een liedje hoorde, hoe erger de kwelling werd, mijn vingers kromden zich zo krampachtig dat typen - en dus werken - haast onmogelijk werd.

Maar daar ben ik nu dus van verlost.
Ik geef toe, StuBru was niet echt mijn kopje thee. MAARRRR! Zoals ze zeggen: onbekend is onbemind. Intussen kan ik niet meer zonder tijdens de werkuren. Oké, er zit ook heel wat brol tussen maar dat is tenminste hippe brol. En azo:
- leerde ik heel wat GOEIE Belgische muziekgroepjes & artiesten (beter) kennen en/of appreciëren(2000monkeys, Ozark Henry, Stash, Thou, Plastyc Buddha, Gabriël Rios, Flip Kowlier, ...)
- kan ik nu meeklappen van coole muziek, ipv op de hoogte te zijn van Soutaers nieuwe schlager.
- is er meer humor in de werklucht.
Niet-te-doen wat die presentatoren soms in hun kopke halen: zomaar bellen naar één of ander ministerie om te vragen of ze de uitzending goed vonden, of naamgenoten van de StuBru-baas Mark Coenen opbellen dat ze hun naam moeten veranderen 'ter bescherming van de naam van StuBru-baas Mark Coenen'. Of op de dag dat aan kinderen onder 16 geen stinkstokken meer mogen verkocht worden, een 7-jarige de krantenzaak insturen en 'm om een pakske sigaretten doen vragen. Of naar 'Lisa' bellen: "Tomas bouwde een fijne relatie op met Lisa, de stem achter de computer die verder helpt bij het vernieuwde info-nummer 1234 (voorheen 1207). " Hoorhier de telefoongesprekken. Echt wel hilarisch!
Lisa1
Lisa2

BTW, weet iemand een gepaste spotnaam voor de Wim?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Welkom tot de echte wereld...
StuBru!
Da's nog eens nen echte radiozender. Met recht-voor-de-raap uitspraken en coole-met-de-voeten-op-de-grond-mzuiek.
Join the club!
H&G