dinsdag, december 07, 2004

Ghostbusters

6 december. Bij VM kennen ze dat niet. Of toch: de Sint is een papiertje aan het lavabootje in de toiletten komen hangen: "Gelieve de handdoek steeds aan het handdoekrek te hangen."
Tiens, zou de Sint of één van zijn Pieten dan toch mijn blogs lezen? Maar willen ze het niet toegeven door onderaan deze eis "Marleen" te zetten, de naam van onze floormanager? Ik zal het nooit weten.

Wat ik wel weet is dat het routerke vandaag zomaar ineens wel zijn interactie wil verlenen. Wou het wachten tot op deze Goedheilige dag? Ik zal het nooit weten. Wat ik wel weet is dat ik nu kan surfen vanuit mijn hoogstpersoonlijke leefruimte. En dat is een hele verademing. Wat een gemak, wat een rust!
Toch wel gek, dat het Internet nu zomaar door het ganse huis zweeft. Hier een fotooke, daar een liedje, stukjes tekst, blogjes. Je ziet ze niet, je hoort ze niet, je voelt ze niet, je loopt er gewoon doorheen en beseft het niet. Spookt het hier nu? En is mijn computer de ghostbuster die al die rondwarende spookjes vangt?
De GSM en de radio, ook al zo'n ghostbusters. Onvoorstelbaar toch wat er tegenwoordig allemaal in de lucht zweeft. Al die golven, je zou er nog zeeziek van worden.
Ik moet opletten want ik begin hier behoorlijk filosofisch te worden en dat kan tot een hoop gezever leiden.
Laat ons dus maar afsluiten met een mooie: Ik surf nu op echte golven !


Geen opmerkingen: