woensdag, december 22, 2004

Impressies op een dinsdag

Een halve dag congé om den Auchan af te slenteren even vóór de feestdagen, ge moet maar goesting hebben. Wel ik hád goesting. Maar één uur om er te geraken (afslag gemist), om vervolgens terecht te komen in een mierenhoop waar men luidkeels zijn of haar waren staat aan te prijzen (het suikerbrood was overigens wel lekker): mijn goesting was rap over.
En dan nog nie vinden waar ik voor gekomen was!
Ik verlangde alweer naar mijn bureautje bij VM, lekker rustig en ontspannen...

Toch was het niet volstrekt nutteloos: ik werd losgelaten in de kledingwinkel zodat ik toch niet met lege handen naar huis ben vertrokken...

En 's avonds genoten van een klein badje (kan zo heerlijk zijn, zo opeens 't gedacht krijgen van 'hé, waarom geen badje?') met Dove Bad Relaxerende Verzorging met Actief Hydraterende Crème met Sandelhout en Ylang-Ylang... dat ruikt zo machtig héééérlijk !!!! En hydraterend en relaxerend, wat wil je nog meer? This is IT !!!

En om de dag een leuk afsluitertje te geven, heb ik nog dit leuke filmpje ontdekt over de "hik-beestjes": Als je met "de hik" opgezadeld zit, dan zitten er eigenlijk kleine hik-beestjes in je keel verstopt. Ze krijgen vandaag les over hoe ze zo lang mogelijk in je keel moeten blijven zitten.
De animatiefilm Hiccup 101 is het afstudeerproject van Jessica Sances aan de Amerikaanse Ringling-school. In de korte animatiefilm maak je kennis met de hik-beestjes die cursus volgen hoe ze zo lang mogelijk kunnen blijven kriebelen in je keel. Al letten niet alle beestjes even goed op...

Geen opmerkingen: