zaterdag, december 11, 2004

Rarara

Een collega volgt avondcursussen en we zullen het geweten hebben. Bijvoorbeeld dat de vorige lessen over 'perceptie' handelden. En dus worden we bestookt met 'perceptievragen'. Op mijn beurt bestook ik u ermee. Ready, set, go!

- Een vader en zijn zoon raken betrokken een zwaar auto-ongeval. De vader is op slag dood, de zoon wordt zwaargewond naar het ziekenhuis afgevoerd. Daar belandt hij meteen op de operatietafel. De chirurg komt binnen, bekijkt het slachtoffer en zegt: "Ik kan hem niet opereren, dat is mijn zoon."
>>> Hoe is dit mogelijk ?

- Zoek de zevende dwerg. En nee, hij staat niet op het kadertje en ligt niet onder bed, evenmin onder de rok van Sneeuwwitje. Je ziet 'm wel degelijk staan!

Geef geen antwoorden in 't commentaar op deze blog - je weet mij wel te vinden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Antwoord: Het is de moeder !!
Hilde

Anoniem zei

Te laat je laatste paragraaf gelezen...
Kan dit nog gedelete worden??
H.