donderdag, november 18, 2004

Niet voor publicatie

Vanavond de viedeejoo van het Luna-weekend bekeken.
Conclusie: niet voor publicatie!
Dat het weekend leuk en gezellig was, daar valt niet over te dicussiëren natuurlijk, maar als je sommige stukken bekijkt wens je vurig dat mensen die geen dichte familie zijn, dit nooit zullen zien.
Je kunt het je al voorstellen: poepeloerezatte nonkels en tantes en leutige familieleden die het spel 'Knetter' en het traphetopgeblazenballonnetjeaaneenkoordaandevoetenvanuwtegenstanders-kapot-spel spelen: de typische oer-Vlaamse familiefeestgezelligheid, dat wel, maar moest ik dat nu echt allemaal filmen? Leuk voor later, zéker, maar momenteel zou een mens door de grond zakken van schaamte. Misschien valt er nog iets te redden met enige videobewerking.
Wat ik gefilmd heb tijdens de dropping is nog één van de interessantste stukjes, dat geeft/heeft wel iets speciaal, iets Blair-Witch-achtig.
Familieleden mogen op eigen risico eens komen zien, niet-familieleden gelieve zich te onthouden, deze tape wíl je gewoon niet zien. Al ben ik er stellig van overtuigd dat het er in iedere Vlaamsche familie die een béétje van gezelligheid houdt, net hetzelfde aan toe gaat.
Die gezelligheid, dat maakt het net zo fijn, maar laat ik aub de volgende keer mijn camera thuis (al zal dat zééér moeilijk zijn)...
(maar nu zijt ge wel curieus hé?)

Geen opmerkingen: