zaterdag, november 06, 2004

Burn out

Na 3 maanden heel hard doen alsof ik druk bezig was op 't werk (tja, aan een computer kun je dat tot aan je pensioen), had ik dus vorige week met ne collega een deadline opgesteld (8/11) en ge moet nie vragen ee, opeens word ik natúúrlijk van alle kanten bestookt met vragen, opdrachtjes, vergaderingen, en dat in een periode van verlengde weekends en bijkomende congédagen (het uur extra heeft er niet veel aan verholpen) - precies of mijn entourage in Van Marcke nu pas beseft dat de grote vakantie voorbij is en dat er daar nog een meiske op IT zit dat de laatste tijd wel verdacht hoog en lang genoteerd staat in de surf-top-10.
Wat dus resulteerde in overwerk vanavond (oké, ik héb staan zeveren over 'Idool' en ezels in De Panne, ik bén naar de verjaardagsdrink geweest, ik wás te laat op 't werk) maar ach, ik mag niet klagen (maar ik doe het toch), ik ben blij dat ik werk heb, joepie. Kijk eens omhoog, zie je dat gat in de lucht?

Iets anders nu. Straal ik de laatste tijd misschien onbewust teveel negatieve of juist positieve energie uit, ben ik zo vurig voor deze blog of is het gewoon toeval? Vanavond was er wééral brand in de buurt (Vredelaan), had nogal wat loeiers gehoord, pa had ze zelfs gezien (amai). Curieus als ik ben, een uur of wat later ingelogd op een website die bericht over branden en accidenten (néé geen ramptoeristsite, wél een forum bedoeld voor professionele hulpverleners) et voilà, gevonden. Daarna ingelogd op de fiets en eens poolshoogte gaan nemen, en ja, 2 verdiepingen van een woning zagen er vanbinnen helaas nogal een beetje afgebrand uit. Daarna ingelogd op blogspot en zie, ge hebt weeral wat te lezen ... en te oordelen ?

Ikke ramptoerist? NO WEI !
Mórgen wordt een ramp: met 11 klein mannen naar Six Flags! ;o)

Benieuwd hoeveel kilo de overlevingspakketten deze keer zullen wegen...


Geen opmerkingen: