zaterdag, januari 22, 2005

1+1=1

1. Elske gaat eindelijk ook eens centjes binnenbrengen, dankzij Konvert. Nu mag ze zelf mensen aan werk helpen.
2. Raclette is lekker, maar 't was alweer veel te lang geleden.
3. = 1 + 2 = feestje !
4. Luna werd die avond afgeleverd, maar een computer is een dankbare babysit.

Maar Bart & vooral Veer zorgden dat punt 1 en 2 en 4 in het niets verzonken, maar dat punt 3 tot een hoogtepunt werd gedreven. Zij kwamen met de verrassende melding dat 1 + 1 = 1 !!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik krijg de eer om het meterschap waar te nemen, een levenstaak die ik uiteraard met veel plezier heb aangenomen!!!

Ze hadden zelfs een (weliswaar nogal vaag) bewijs mee om die bewering te staven.
En hoewel ik daar al een tijdje op zat te wachten raakte ik toch nog in lichte shock. ...Maar op die manier wil ik nog wel meer shocks meemaken...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind toch dat 1 + 1 = 3!

Anoniem zei

of 1 + 1 kan ook 4 of 5 of 6 ... zijn ????????