zaterdag, oktober 30, 2004

In Panne

Dag bloglezertjes allemaal,

Ik zit samen met mijn mama en mijn papa en mijn zusje voor een paar daagjes aan het zeetje.
Ik heb nog áltijd géén portable met draadloze internetverbinding dus zullen jullie tot woensdag een beetje op je bloghonger moeten zitten.
Intussentijd kun je de vorige blogjes misschien nog eens herlezen?
Of misschien eens nadenken wat de 'gele en groene bollekes' zijn van zondag 17/10 - wie het raadt mag ze eens komen eten! (familie Demory mag niet deelnemen aan de wedstrijd!)

Wat de uu-er-ellekes naar liedekijns en foto's betreft, ik ben tot de onaangename constatie gekomen dat jullie die inderdied niet kunnen raadplegen.
Allez, omdat gulle het zijt:
ga naar: http://briefcase.yahoo.com/demory_an
en sign in met user demory_an
en paswoord 'multimedia' (excl.quotes)
Klik daar op 'My documents' et voilà. Alles op één hoopje.
(Quicktime nodig voor de muziekskes geloof ik)
DISCLAIMER: Maak geen misbruik van mijn vertrouwen, of Halloween zal uwen besten keer niet zijn!
BOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE !!!!!!

Geen opmerkingen: