donderdag, oktober 28, 2004

...

Héél den dag verhaderd met een collega. Ach ja, een beetje blabla hier en wat gezever daar, ge kent da wel, nie vree lastig dus. Ja hoor, 't heeft wél wat opgeleverd, uiteraard. 't Is ook ideaal natuurlijk om mijn surfquota wat naar beneden te halen. Een jaar of wat geleden bleek ik bovenaan te staan wat dat betreft. Jaja, dat wordt hier nogal gecontroleerd. Never mind. Ik ben nogal ne curieuzeneus, maar 90% van de tijd is 't toch om dingen op te zoeken voor mijn werk (http://www.hoehel.be is een hoeie hulp), dat voorts altijd netjes en op tijd af geraakt. Gisteren kreeg m'n collega Pieter dan weer telefoon van Guido, onzen 'IT-baas' (onthou die naam, hij zal nog vaak terugkomen): "Weet je dat je de afgelopen week op nr. 1 staat wat downloaden betreft???"
Pieter: "Ja, en dan?"
Guido: "Meer dan 300 megabaait!"
Pieter: "Ja, en dan?"
Guido: [mond vol tanden]

Toeme toch, 'k ben voorbijgestoken!

Als ik dus nie zit te surfen zit ik te werken. Was gisteren bezig met wat demookes van Java-code te bezien, tja, ge moet het warm water niet opnieuw uitvinden hé.
Dit staat bovenaan elke stukje code:
* This software is not designed or intended for use in on-line control of
* aircraft, air traffic, aircraft navigation or aircraft communications; or in
* the design, construction, operation or maintenance of any nuclear
* facility.

Tja, wat nu te peinzen van de zo opgehemelde Java-programmeertaal???

Geen opmerkingen: