vrijdag, april 22, 2005

"We spelen een spel vanavond!"

Vandenavond meegemogen met grote zus en Bartje voor een spelletjesavond!
Is weer es wat anders. Best wel gezellig, al ben ik een gedoemde verliezer. En geloof ik nikske van de uitspraak: "ongeluk in 't spel, geluk in de liefde". Dan was ik allang getrouwd en 5 keer mama. En zie.

Wel een tof spelleke leren kennen: Set! Eenvoudig maar spannend. Weet ik meteen weer wat gevraagd voor mijn verjaardag (of iets dergelijks). Intussen kan ik al iedere dag oefenen op Internet: http://www.setgame.com/puzzle/set.htm.
Misschien programmeer ik het ooit zelf nog wel eens, lijkt me een leuke uitdaging.
Al kan niets tippen aan het samen gezellig rond de tafel spelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

En ik heb veel ongeluk in de liefde, want bijna alle spelletjes gewonnen :-)

Veerle