zondag, april 24, 2005

Tot uw dienst

Mooiweervandaag, dus weeropstap met mijn vriendje om mijn fototrekverslaving te kunnen botvieren. Ka had gevraagd om Ewoutje te schieten in het park (communiefoto's) dus deed ik dat met veelplezier.
Een mooie lach van het ventje zijn gezicht krijgen was nietzosimpel. Maar de bereidheid tot medewerking was er en Heleen assisteerde, dus dat ging vlotjes.
92 foto's, alstublieft. Bleken de allerlaatste uiteindelijk debeste. De laatsten zullen de eersten zijn. Het alomgekende LIFO-principe. Had ik daar maar in 't begin aan gedacht, dan was ik begonnen met de laatste en hoefde ik de eerste niet meer te doen ;o)
Nu, terwijl ik Ewoutje in de verf zetten konden papa en mama dat met de keuken doen.
En zo was iedereen content.

Mocht ik ook nog es mijn computercapaciteiten bovenhalen. Want sommige 'rare' websites zijn niet voor gevoelige (kinder)oogjes bestemd. Maar wie heeft ze in godsnaam leren Googlen?
TIP aan allen die kindertjens al dan niet tijdelijk onder hun hoede hebben: houd het bestaan van zoekmachines zolang mogelijk geheim!

Geen opmerkingen: