dinsdag, maart 29, 2005

Blue blue blue

Als trouwe bloglezer weet je uiteraard wat het woord 'Blue' voor mij betekent.
Ik word er iedere werkdag mee geconfronteerd, maar daarbuiten komt het woord mij de strot uit. Ik ben dan ook eeuwig dankbaar dat we vorig jaar niet voor het all-in-hotel 'Blue dreams' zijn gegaan want dan was ik pas compléét beginnen flippen.

Een week of wat geleden kwamen ze bij VM op de proppen met 'CLUE', da's ook een afkoring van iets maar waarvoor het staat ben ik alweer vergeten, of ik moet het bewust uit mijn geheugen hebben verband. Er zijn trouwens al plannen voor een 'Green'-card (soort bankkaart), met die lettertjes zullen ze ook wel alweer een uitdrukking hebben verzonnen.
Blue staat dus voor 'Business Links to Us Electronically', dus toen ze afkwamen met Clue konden we het niet laten om zelf ook een paar afkortingen te verzinnen.
- BLUF, Business Links to Us Financially
- BLUT, Business Links to Us Technically
- BLUB, Business Links to Us Basically
- FLUE, Finance Links to Us Electronically
En zo zijn er vast nog wel meer te vinden ...

Geen opmerkingen: