maandag, september 22, 2008

13/09: Before take-off

Omdat er zoveel foto's zijn, zal ik het familieweekend van 12-14 september opsplitsen in deeltjes.
Deze zijn van 's ochtends, vóór het vertrek van de wandeling. Een vertrek van ruim een uur. Krijg maar eens een bende van 31 man (incl. vrouwen en kinders) vertrekkensklaar. Tegen dat de kindjes zijn aangekleed en ververst en gemotiveerd, tegen dat iedereen zijn eigen (en die van echtgenoot en kinders) broodjes gesneden en gesmeerd heeft, tegen dat er beslist is welke kledij en paraplus en schoenen aangedaan wordt, tegen dat het wandelplan bestudeerd is, ...
jaja, gaan groepswandelen is geen eenvoudig klusje.

Pyamaxel
P9138325

Daan stept het halve huis rond met zijn nieuwe Bumba-step. Axel had het step-principe nog niet goed door, en stond er met beide voetjes op in afwachting van... iets.
P9138331

Robbe is een geboren voetbaltalent. Hier lijkt het of hij tegen een onzichtbare bal schopt, maar in werkelijkheid was ik net iets te laat met fotograferen. Kwestie van zijn vreemde pose te rechtvaardigen.
P9138340

Heleen wil, net als haar mama, niet op foto. Ik heb ze toch zo ver gekregen zonder al te vreemde snoet.
P9138349

In afwachting crosst Daan er lustig op los met zijn 4x4-bike.
P9138352

Amber is van nature een fotomodel. In tegenstelling tot Heleen gaat ze gegarandeerd in pose staan als ze een camera ziet.
Omdat ik de originele kleuren niet zo geweldig vond (ze zaten er compleet 'naast' en het viel niet zo goed 'recht te trekken'), heb ik maar een bewerking op deze foto's toegepast. Zo een beetje het oude, verkleurde maar charmerende erin brengen. Welke prefereer je?
P9138353

P9138358

P9138358-2

P9138359

P9138359-2

En Ewout, dat is onze eeuwige clown en acrobaat. Ik moest heel snel zijn voor deze foto want blijkbaar was dat een serieuze evenwichtsoefening voor onze... Bassie of Adriaan?
P9138361

(btw: Heleen, deze post is speciaal voor jou! (zie comment vorige blog))

3 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi. mooi.
We wachten in spanning op deel 2...

Foto's van Amber vind ik ook mooi in kleur.

VD

Anoniem zei

Ik vind de 'niet in kleur' iets beter, vooral den eersten.

Anoniem zei

De video van de "wandeling" is trouwens zalig! Nog een "dikken en den dunnen"-muziekje erbij en 't wordt een heus komisch filmpje.