zaterdag, februari 04, 2006

Vrijdag Daandag

Ma & pa spelen elke vrijdag chrèche speciaal voor Daantje. Da's wel leuk, vooral voor mij: vóór ik vertrek zie ik Daan, 's middags aan tafel zie ik Daan, na het werk zie ik Daan en gaan we spelen.
Meneertje mocht vandaag voor de eerste keer als een echt gezinslid mee aan de grote tafel en dat was een hele belevenis: amaai zoveel te zien, zijn ogen vielen er bijna uit.
Híj zag dan wel veel, wíj zagen hém bijna niet: 't ventje leek haast te verdwijnen in die grote stoel achter het plastieken tafelblad.

Maar ook in het halfduister in z'n knalbauwe bedje maakt hij het gezellig: met je dekentje spelen kan toch zo plezant zijn! Zie hieronder het bewijs. Download direct (klik op de foto om het filmpje te dowloaden) want straks moet het weer plaats ruimen voor iets nieuws!

Geen opmerkingen: