maandag, november 21, 2005

Toegenomen druk: HectoPascal gestegen

Terwijl ik hier weer lekker aan mijn compjoetertje zit, en op het werk al 3 dagen quasi werkloos zit te wachten tot ik de vereiste installaties kan doen, gaan mijn gedachten toch eventjes uit naar het tijdelijk hectische en drukke verloop (drukstijging = stijging van HectoPascal) in het Mllmn-DVst-gezinnetje. Vorige week halsoverkop naar Kortrijk moeten komen om gedehydrateerd Ambertje aan de baxter te ketenen, de hele dag opa's en oma's en tantes en nonkels ontvangen die allemaal even gedetailleerd de gezondheidstoestand van zowel Amber als Hilde en inhoud komen opvragen, heen-en weergerij van ziekenhuis naar ouders ene kant, ouders andere kant in Kortrijk, naar school en werk ettelijke kilometers verder,...
En dat allemaal vanwege een lege én een volle buikinhoud. Waar bij Amber alles er allang was uitgekomen en we wachtten tot het binnenbleef, bleef het bij Hilde wél binnen en wachtten we tot het buitenkwam...
Gelukkig was er tegen het eind van de week wissel van de wacht: Hilde opgenomen en Amber ontslagen... allemaal goed nieuws dus, ware het niet dat begin deze week misschien weer een wissel moet plaatsvinden... ik hoop van niet.

Update 22.00u.: Amber had blijkbaar enkel een beetje last van het nieuw-kindje-in-het-gezin-en-ik-krijg-minder-aandacht-dus-word-ik-
maar-schoolziek-syndroom... het zat dus in het hoofdje en niet in het buikje... tja, de laatste tijd was 't misschien ook een beetje teveel allemaal... maar nu iedereen is weergekeerd naar de thuissituatie zal ook Amber hopelijk wat innerlijke rust vinden!

PS: de blogs van dit weekend komen er binnenkort ook op. Af en toe es naar beneden scrollen dus.

Geen opmerkingen: