donderdag, november 24, 2005

Het leven zoals het is bij VM, de schandalen: het sanitair

Beste mensen,
zoals u wel weet werk ik in een bedrijf dat sanitair van betere kwaliteit verkoopt.
Dan hebt u waarschijnlijk ook al mijn klachten over het sanitair voor het personeel gehoord.
Welnu, hier zijn de keiharde bewijzen. Ge gelooft uw ogen niet.

Klik op de foto's voor een groter beeld.


2 vrouwentoiletten.
Als de deur toe is weet je niet of het bezet is.



Boven de ingang.
De helft van de ordinaire tegels is afgevallen.



Het lavabootje.
Kraantje half los, afvoer helft van de tijd verstopt.
'Kizzig' stuk zeep.



Rechtsboven de lavabo.
Verroeste lege papierhouder, met daarbovenop enkele ondefinieerbare producten.




Boven de lavabo een halfvergane zeepstok van de jaren stillekes.
Afgebladderde buizen.
Stopcontacten vlak naast lavabo (wel afgeschermd).
Ordinaire handdoek.
"Drinkwater" dat niet te drinken valt.
Verroeste afvoeren.



En hier onze kak-troon !
WC uit de tijd van Louis XIV.
Spoelt nauwelijks door: uw nakomer kan uw versgeperst fabrikaat bewonderen.



Awel, dit vind ik dus niet kunnen voor een bedrijf als het onze -en velen met mij. Ik viel gewoonweg steil achterover toen ik dit voor het eerst zag.
Erger was het in het begin toen de meisjes van het magazijn hier nog passeerden: zwarte resten in de lavabo, zwarte zeep, kletsnatte handdoek.
Bij de urinoirs durf ik zelfs niet in de buurt te komen; 2 ervan schijnen zelfs helemaal niet meer door te spoelen.
Volgens mij is dit gewoon een goedkoop systeem om de sanitaire stops van het personeel tot een absoluut minimum te beperken. Bovendien kun je in de winter gewoonweg aan de pot vastvriezen!

Ge ziet dat mijn beweringen niet van de pot gerukt zijn!

Volgende keer in 'Het leven zoals het is bij VM, de schandalen': de ramen.

Saluut.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een regelrechte schande zo'n vuil potten. Ge kunt twee zaken doen :

1. Maak u lid van het ACV en organiseer een 24-urenstaking. Is dezer dagen in de mode. Enig nadeel is dat uw patron niet content zal zijn.

2. Ga kakken op een pot in de toonzaal. Zal waarschijnlijk wel mooi afgewerkt zijn en lekker warm. Zorg wel dat je niet betrapt wordt anders bekom je nadeel van punt 1.
Het andere nadeel is voor uwe patron, aangezien je ook hier niet kan doorspoelen... ;-)