zondag, november 20, 2005

Doop Daan & Fleur

Eindelijk officieel meter van Daan! En dat 3 dagen nadat mijn 2de petekindje Axel is geboren. Het kan niet op! Waar ik zolang naar heb verlangd, meter zijn, is in amper 3 maand tijd dubbel vervuld.

De kerkdienst nam zo'n 20-tal minuten in beslag, waarin de pastoor ruimschoots overheerst werd door het aanwezige kleuterklasje, en tijdens het doopmoment ook door de gedoopte, Fleur.
Wat wil je ook, als je een baby'tje 3 kletsjes koud water over het hoofd giet - het mag nu nog gewijd zijn. 'Mijn' Daan daarentegen hield er het hoofd - letterlijk - koel bij.


Voor ene keer stond ik niet achter maar vóór de lens - sorry, lenzen. Het geheel leek heel discreet een beetje op een mediacircus: 3 videocamera's en dubbel zoveel fototoestellen (en ik had er niet één van vast!). De familiale pers was duidelijk voltallig neergestreken. Elke beweging, elke 'sssshhhht', 'kom hier!', gebrabbel en gehuil vastgelegd vanuit alle hoeken; digitaal en dus voor eeuwig en altijd en overal. Net zoals de namen van Daan en Fleur nu voor eeuwig en altijd en overal in de palm van Gods hand staan.

*~*~*~*

Geen feestbeschrijving zonder beeldmateriaal!
In de naam van dit blogje,
dit fotofilmpje
en dit videofilmpje,
Amen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Daan was toch de braafste baby hé :-)
Nog eens proficiat aan de meter, die trouwens als baby helemaal op Daan geleek! We hebben er dus de juiste meter uitgekozen

VD