dinsdag, oktober 25, 2005

Vakantiestress

Wat een weekje luilekker-Egypte niet allemaal met zich meebrengt. Om te beginnen het uitzoeken van kledij. De ganse kast uitstallen op bed en 2 à 3 eliminatierondes organiseren. Intussen zien dat het weer ginter meer en meer op een Belgische zomer begint te lijken en dus een wisselronde inlassen. 1 ronde per avond, reken maar uit. Ik ben er gisteren aan begonnen. Verscheurende keuzes moeten maken en toch maar niet kunnen kiezen. Wel, niet, wel, niet, wel, niet? Dit, dat, toch dit, toch maar dat? Topje, t-shirt, halve mouw, truitje, gilet... lange broek, 3-kwart-broek, korte broek, jeansbroek, linnen broek, katoenen broek, rok, kleedje... mooie topjes en topjes waar een zonnecrèmeplek meer of minder geen kwaad kan... extra trui, extra broek, jas? Wat past het meest met de rest?
Wees maar gerust, mijn garderobe zal weloverwogen en aangepast aan alle omstandigheden zijn. Beter te veel dan te weinig mee, is mijn motto.

Verder moet de DVD-recorder opgekuist (daarvoor een heel arsenaal dvd-rw's aangeschaft) om alles te kunnen opnemen wat maar op te nemen is. En dat alles moet uiteraard geprogrammeerd. En de oude videorecorder zal daarbij geen overbodige luxe zijn.

We blijven in de multimediasfeer. mp3-spelertje vullen met de laatste nieuwe songs, batterijen opladen van 2 fototoestellen, videocamera, mp3-speler, en geheugenkaartjes formatteren, videobandjes aanschaffen, en tot slot driedubbele controle of de kabeltjes, batterijen en opladers van dit alles zeker mee is.

Boeken zoeken in de bib (reeds gebeurd), 'boekskes' kopen, zonnebril zoeken, toiletgerief bijeenscharrelen, schoeisel vergaren, spelletjes verzamelen.

Nog iets?
Ik ben als de dood iets te vergeten, hoe onnozel onbenullig ook. Wéken op voorhand heb ik al nachtmerries dat ik vanalles niet mee heb, elk reisvooruitzicht opnieuw.

Kortom, stress. Komt daar nog es bij dat mijn fototoestel nog altijd piepedada is en dat ons blijde weerzien op het randje af zal zijn.
Maar, intussen heeft hij er een klein broertje bijgekregen! Ook van Canon, veel kleiner, en krijgt goeie kritieken voor zijn status als compactcamera. Da-ag, prutscamera 'Vandenaldi'.
Allé, een fotoshowtje.


Google-grapjes: typ 'lul' in en klik op de knop 'Ik doe een gok'. Probeer hetzelfde met 'failure' !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En nog geen staking-stressssss!?

Anoniem zei

jaja, dat oooooook!

Anoniem zei

Het foto-showke mag er best wezen.
De fotos worden alsmaar professioneler (hoewel met een niet professionele camera getrokken!)

Maar Daantje blijft toch een mooi fotomodel

VD