zaterdag, oktober 15, 2005

Hemels

Hiephoi!
Elsje jarig vandaag maar da's niet het belangrijkste ;o) (niettegenstaande ik vroeg ben opgestaan om ovenverse klaaskoekjes te bakken, de hele ochtend ben gaan shoppen achter kadootjes en vanmiddag het mengsel voor chocoladetruffeltjes heb gemaakt)

Ik mocht nl. een derde, superbelangrijke stap ondernemen in mijn 'stage' voor het meterschap!

Stap 1: vasthouden, fysieke en emotionele omgang
Stap 2: verzorgen (luier verversen, oogje schoonmaken)
En nu dus stap 3: helemaal alleen gaan babysitten!

Een hele avond Daan voor mij en voor mij alleen: zalig!
Maar omdat ik 'm in mijn overbezorgdheid niet graag onbewaakt laat, mocht hij als een echte VIP mee op de badkamer. En dat vond hij blijkbaar prettig, zo'n privé peepshow ;o)

En daarna met zoutjes en drankje en Daantje naar 'Lost' kijken: genieten! (nu, 't venteke heeft precies niet constant in m'n arms gelegen)
Maar le moment suprême was toch wel toen ik z'n flesje(s) gaf: ik was in de zevende hemel met zo'n wolk van een baby. Zo vlotjes ging dat. En na z'n pufke dankte hij me met z'n hemelse glimlach.


... en weer een dag gedaan
Dus moe maar vol
daan
trokken we onze pyjamaatjes aan
om slapen te gaan
bij het licht van Janneke Maan...




Geen opmerkingen: