zondag, november 08, 2009

Bos!

Het weekje Nederland heeft enórm deugd gedaan.
Niet alleen is het best wel eens gezellig zo met je ouders, zussen en pagaddertjes een weekje op 't gemak te zitten, maar bovenal heb ik errug genoten van de natuur.
Ik keek al zó lang uit naar een boswandeling in de frisse lucht, omringd door bomen en groen en het kleurrijke herfst-bladerpalet.
Het opsnuiven van die heerlijke boslucht en het zien van al dat moois maakte me ei zo na compleet high. Volop genietend kreeg ik ook niet genoeg van het fotograferen van alle pracht die de herfst met zich meebrengt: de kleurrijke bladeren, de paddestoelen, ...

Vlotjes fietsend door de heide en de bossen in het natuurpark de Hoge Veluwe, werd ik mij volledig bewust van hoe zalig dit wel was, en vroeg ik me af hoe ik het eigenlijk dag in dag uit uithoud in een muf bureau omringd door computers (en een sanseveria en een varen).
Dit zou ik wel iedere dag wel willen doen: mij omringen door pure natuur, aan niets denken, genieten.
En 's avonds een warm badje, en gezellig tafelen met de familie (gourmet, raclette, lasagne, ...), en daarna moe maar voldaan lepeltje-lepeltje in slaap vallen ...

Nee, ik heb echt niet veel nodig om een fantastische vakantie te beleven: een bos, familie, eenvoudig maar lekker eten. Batterijtjes opgeladen!

High - {PB012369}

1 opmerking:

Katrien zei

Dat lijkt inderdaad een zalige vakantie! Een mens heeft nu en dan eens een stukje natuur nodig. Blij dat je batterijtjes terug opgeladen zijn.