dinsdag, september 06, 2005

Daan Daan Daan

Daan, Daan, Daan, momenteel draait ons wereldje om Daan! Nóg is het altijd wennen.
Intussen is iedereen bezig met de gewenningskuur. Geert heeft al z'n best gedaan. Ik vul aan:
  • "Ik kom er net vandaan en ik ben ervan aangedaan."
  • We hadden het al kunnen weten toen Veerle na het eten zei: "Ik ben voldaan". Letterlijk!
Ach, eigenlijk zou ik hem liefst elke dag zien en meer nog, heel de dag in mij armen houden en bekijken. Want ik krijg maar niet genoeg van dat prachtig koddige wondertje. Dat poppetje dat je nauwelijks terugvindt in z'n bedje, dat geen laweit maakt, dat slaapt tijdens het drinken en verversen. Dat super-echt baby'tje met witte puntjes op het neusje, z'n lipjes in driehoekvorm, met de handjes naast z'n hoofdje gebald, z'n knietjes opgetrokken.
En dan staat voor die kleine pruts het ganse huis volgestouwd: driewieler-wandelwagen, maxi-cosi, wiegje, bedje, commode en dan vergeet ik nog een paar dingen.
Maar het enige echte levensnoodzakelijke staat nu minstens 3 maanden lang, dag en nacht voor hem klaar: zijn mama.
Bestaat er iets mooiers en intenser dan de band tussen moeder en kind?

(Klik op de foto's voor vergroting)




Echt baby'tje!


Meter & peter


Natuurlijk is de band met de papa ook belangrijk


Koddig


???




Yo de manne!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er wreed goed uit en moeten we driiinggendd eens live/van dichtbij gaan bewonderen!
Wij uit O.

Anoniem zei

KAN IK OOK ZO EENTJE BESTELLEN ?

Anoniem zei

Amaai, hij is al ferm gegroeid, dienen Daan. Stom dat wij hem nog niet in 't echt gezien hebben. Luna en Amber zijn alvast erg benieuwd of het een brave speelkameraad wordt !

Anoniem zei

Heeft iemand anders ook al de Aimé Antheunis-look ontdekt bij Daan ? (Zie foto met de ???-kommentaar)