dinsdag, juli 29, 2008

Terug!!!

Bijna twee jaar na mijn laatste post hier is het opeens weer beginnen kriebelen om korte stukjes te schrijven. Over dingen die gebeurd zijn, over dingen die in mijn hoofd zweven, over dingen waar ik mijn gedacht over kwijt wil.
Met mijn foto's zit ik intussen een paar maanden achter: ik dacht destijds, foto's staan er sneller op dan tekst, maar niets blijkt nu minder waar - in mijn geval dan toch.
Dus deze blog zal sneller updates krijgen dan die andere - http://x-itjesfotos.blogspot.com.

Wat is er in die twee jaar gebeurd? Niets echt bijzonders eigenlijk, het gewone leven met zijn gewone gangetje. Daan heeft een zusje gekregen, Els is getrouwd en ik heb een lief :-) (die mij trouwens ontdekt heeft via deze blog)
En ik heb ook een nieuwe hobby, namelijk urban exploring: het verkennen en fotograferen van verlaten/vervallen gebouwen enzo. Kloosters, kerken, fabrieken, villa's, kastelen, autokerkhoven, huizen, scholen, klinieken... you name it! Vreemd? Helemaal niet! Ne mens weet niet half hoeveel schoonheid achter soms lelijke gevels verscholen gaat.
Op mijn fotoblog vind je er alles over terug. En tevens op Flickr: http://www.flickr.com/photos/x-itje/. Deze fotosite wordt praktisch dagelijks gevoed met nieuwe foto's!

Mijn levensmotto, de titel van deze blog, is trouwens onveranderd gebleven: Carpe Diem!
't Zijn rustige, warme zomerdagen, zonet heb ik - na een verfrissende douche - genoten van een vieruurtje op het terras, bij het binnenkomen kwam de geur van brood uit de oven naar me toe, en nu zit ik achter mijn computer op mijn vernieuwde kamer, buiten hoor ik vogels fluiten, een hond wat blaffen, een vliegtuig overtrekken, klokken luiden. Geluk hoef je soms echt niet ver te zoeken.

Geen opmerkingen: