zondag, januari 15, 2006

Beebieborrel

Happekes, drankskes, veel volk en een baby: meer is niet nodig voor een babyborrel. Of toch? Ja, serveersters en een persfotograaf om het compleet te maken. Dat laatste heb ik dan maar even op mij genomen. Met plezier, overigens: laat de anderen maar kletsen, ik voer in de grootst mogelijke discretie (alléjahow) mijn hobby uit.
Vergeef mij als mijn lens iemand net gemist heeft, of net niet. Moeilijk, hoor. Den enen vindt het ambetant gefotografeerd te worden, den anderen is geaffronteerd als hij/zij niet op de foto staat.
Swat, hier is dus een compilatietje. En yes, ik ben eerstes!

En ooo jaa, Hilde en haar djembégenootschap hebben zowaar zomaar gratis een optredentje weggegeven! Het lijdt geen twijfel dat ook dit vereeuwigd en geïnternetialiseerd moest worden. (PS: zoek Axel!)


3 opmerkingen:

Anoniem zei

IK ZIE DE METER NIET ???

Anoniem zei

Wij zien de meter niet live maar zien wel het oog van de meter... die heeft weer niets in het ongewisse gelaten! Danke Meter voor dit mooie aandeken.
Axel en zijn achterban.

Anoniem zei

Zoow hip! Coole foto!s twas de max die foto's zeggen veel!

Mercikes(k)